팝송

As Tears Go By / Rolling Stones

목눌인 2020. 4. 11. 21:58




The Rolling Stones - As Tears Go By (Shine a Light 2008)


The Rolling Stones - As Tears Go By

As Tears Go By / Rolling Stones


It is the evening of the day
I sit and watch
The children play
Smiling faces I can see
But not for me
I sit and watch
As tears go by

My riches can't buy everything
I want to hear
The children sing
All I hear is the sound
Of raining falling
On the ground
I sit and watch
As tears go by

It is the evening of the day
I sit and watch
The children play
Doing things I used to do
They think are new
I sit and watch
As tears go by

어느 날 저녁 때 였어요
나는 아이들이 놀고있는 모습을
바라보고 있었지요
아이들은  웃고 있었지만
나를 위한 웃음은 아니었어요
나는 눈물만 흘리며
멍하니 바라만 보고 있었지요

나는 가난뱅이랍니다
어린이들이 부르는
노래소리를 듣고 싶어요
하지만 내게 들리는 소리란
땅위에 떨어지는
빗방울 소리 뿐이네요
나는 눈물만 흘리면서
멍하니 바라보고 있었지요

어느 날 저녁
나는 바라보고 있었지요
아이들이 놀고있는 모습을
예전에 내가 했던 놀이들인데
애들은 새것인듯 생각하나봐요
나는 그 모습을
눈물만 흘리며 보고 있었어요



'팝송' 카테고리의 다른 글

Ave Maria / Helene Fischer  (0) 2020.04.11
AUTUMN LEAVES - Eric Clapton   (0) 2020.04.11
Annie's Song - John Denver   (0) 2020.04.11
And I Love You So - Perry Como   (0) 2020.04.11
Am I That Easy To Forget   (0) 2020.04.11